Saturday, August 1, 2009

penkit oh penkit

baru lepas ja main bowling, gi pasar malam. aku beli j sebungkus bihun singapore.. n terus gi solat magrib kat bakar arang. alhamdulilah usai solat aku gi ja terus ke giant niat nak cari sluar baru untuk buat pakai kerja..
dalam dok mencari sluar baru aku terperasan sorang mamat ni ngan awek dia. awek tu lak cantik gak ar.. mamat ni badan kecik ja.. pakai sluar pendek. aurat tu dik oi..
so lantak la kat korang,,, cuma satu ja yang pelik aku dok perati2... rupa2 nya mamat tu bukannya jantan tulen.. aduhai.. pompuan rupa nya..@ penkit @ lelaki jadian... dan yang paling lawak si penkit ni leh shoping sluar dalam laki.. hehehehe.. orentasi seks yang tinggi untuk menjadi lelaki.. hehehe
dunia dunia.. sekarang macam2 ada.. yang jantan nak jadi betina..
yang betina nak jadi jantan..
si betina suka betina
si jantan suka jantan..
aduhai..

2 comments:

  1. Salam tenggiling gatal.. Dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
    Salam takzim salam perkenalan...
    Peristiwa gi pasar malam memang kami pun pernah nampak pengkit paakai seluar dalam jantan... hah kalu pompuan katakan pompuan je ye tak.. macam-macam dunia sekarang

    ReplyDelete
  2. Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

    Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

    Lemang lontong ketupat laksa,
    kuih semprit kuih koya,
    Sebulan sudah lama berpuasa,
    Tiba masa untuk merayakannya,

    "Ramailah orang memasang pelita,
    berbaju melayu cantik ceria,
    Salam dihulur kemaafan dipinta,
    Menyambut aidilfitri hari mulia"

    Maaf kerana lama tak berkunjung dib log korang kerana aku kesibukan disaat kerja-kerja-akhir di bengkel.. sorry.. aku tetap mengingati kalian semua.. my friends.. sincere azli…

    ReplyDelete